Časté otázky:
1. Po registraci se nemůžu přihlásit ani naplnit košík:
Odpověď:Ve většině prohlížečů se dostanete ke smazání cookie přes zkratku Shift+Ctrl+Delete(zmáčknout všechny tlačítka najednou)
v nasledujícím kroku vybereme smazat soubory cookie.
Zde je postup pro jednotlivé internetové prohlížeče:
Pokud nedojde k nápravě vyzkoušejte přihlášení v jiném prohlížeči nebo nás kontaktujte.
2.Věrnostní program.
součet nákupů 10000,-Kč získavají slevu 10%
součet nákupů nad 5000,-Kč získavají slevu 5%
součet nákupů nad 3000,-Kč získavají slevu 3%
Nákupy se sčítají a nezapočítava se poštovné.Pokud máte nárok na slevu kontaktujte nás e-mailem a vše prověříme, nastavíme a zašleme vám informace o použití a podmínkách.
3.Zboží není skladem,jak se dozvím dostupnost/dobu naskladnění?
Odpověď:V případě, že se pravém dolním rohu zobrazuje okénko "chat Online" můžete nás kontaktovat s dotazem.Je to nejrychlejší spůsob komunikace.Další možnost je položit písemný dotaz na naší zákaznícké lince(v pravo dole), nebo telefonicky na t.č.733778544.
Taky můžete u produktu (tam kde je cena) zadat svůj e-mail a potvrdit odeslání.Po naskladnění položky vám příjde upozorňující e-mail.